Da Nang - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Roy & Steve Koning - WaarBenJij.nu Da Nang - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Roy & Steve Koning - WaarBenJij.nu

Da Nang

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy & Steve

12 September 2014 | Vietnam, Da Nang

Zo hier weer even een kort verslagje!
Na een paar heerlijke dagen in Hoi An zitten we nu in Da Nang!
We hebben ons zelf hier getrakteerd op een luxe hotel even ontspannen en relaxen!
De stad zelf is niet zo heel bijzonder in de avond uren wel een mooi gezicht omdat men hier gek is op lichtjes!!! Alles is dan ook wel versierd met lichtjes van bruggen tot gebouwen tot wegen noem het maar op! Zoals we begrepen wil de overheid dat Da Nang voor 2020 het zelfde eruit zien als Hongkong! Nu ben ik nog nooit in Hongkong geweest maar te zien aan alle mega hoge gebouwen ect wat hier de grond uit wordt gestampt geloof ik dat zomaar!
In de stad zelf is bijna niets te doen voor de toeristen en gebruikt men het vaak als tussenstop voor een vlucht net zo als wij!

Het is ook een vrij dure plaats ( wat is duur ) als je het vergelijkt met andere steden. We zijn hier gem. 30-35 euro kwijt voor een avondje cocktails, eten en koffie!
Nu zul je denken in Nederland betaal je het 3 dubbele maar ja we zijn de Vietnameze prijzen inmiddels gewend hahahaha

Verder zijn we hier maar nadat we de bezienswaardigheden hadden bekeken die er waren maar naar het strand geweest!
Mooi strand maar niet de sfeers zoals in bv Hoi An!
Straks laten we ons in de Spa maar weer eens even goed verwennen je moet toch wat he als er in de stad niets te bekijken is!

Morgen vliegen we heel vroeg naar Phu Quoc Island daar zijn we allebei reuze benieuwd naar!
Naar horen zeggen moet het daar echt prachtig zijn.
De dagen vliegen inmiddels om maar we hebben nog even dus we komen zeker nog bij jullie terug!!!

Groetjes Steve en Roy

• 12 September 2014 - 15:27

Ilse:

He lieverds! Ik lees nu pas jullie verslagen!!!
    Had die andere gemist denk ik dus even bijgelezen.
    Volgens mij vermaken jullie je prima!
    Haha Steve die niet kan wennen aan het eten op straat!
    Dat is toch juist het lekkerste?!
    Eet jij er wel Roy?
    Have Fun!!! Phu Quoc ziet er prachtig uit. Geniet ervan!
    Liefs Rob, Ilse en Jay

• 13 September 2014 - 11:48

Roy & Steve De Koning:

Hey Ilse

Ja ik eet daar wel van hoor hahaha ben het gewend maar ben super trots op Steve!!!