Hanoi en omgeving - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Roy & Steve Koning - WaarBenJij.nu Hanoi en omgeving - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Roy & Steve Koning - WaarBenJij.nu

Hanoi en omgeving

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy & Steve

01 September 2014 | Vietnam, Hanoi

Hoi allemaal,

Hier vanuit Hanoi ons 1e reisverslag.
We zitten nu een aantal dagen in Hanoi en hebben het prima naar ons zin! Steve is al helemaal gewend aan het Aziatische leven alleen al die geuren en stukken vlees en vis die ze op straat klaar maken daar kan hij niet echt aan wennen.
Het blijft fantastisch om te zien hoe de mensen hier leven.
Hanoi is een mega drukke stad die we niet anders kunnen omschrijven als CHAOS! Alleen in de stad rijden al 4 miljoen scooters en elke keer oversteken is dus een uitdaging. We kijken niet eens meer op of om van het getoeter want dat gaat hier de hele dag door! Maar het heeft wel de nodige hilarisch momenten opgeleverd!!

In Hanoi hebben we alle bezienswaardigheden zoals de tempels, poppen theater, musea en lekker slenteren door de straatjes wel gehad. Uiteraard als echte toeristen met de Lonely planet in onze handen. Helaas zitten we hier in het regenseizoen ( voor het noorden ) dus we hebben geregeld een flinke bui kan ik je zeggen! Maar gewapend met een poncho komen we een heel eind

• 01 September 2014 - 14:15

Marco:

Hé boys,

Gaaf om jullie eerste reisverslag te zien, foto's nog effe toevoegen? Kan Steve zo begrijpen betreffende het "straatvoedsel" brrrr.

Op naar jullie volgende verslag....>

• 01 September 2014 - 14:55

Esther:

Hoi Steve en Roy,

Leuk om te horen dat jullie genieten.

Nog heel veel plezier en we wachten met smart op jullie volgende verslag.
    Liefs Jan, Esther, Jayden & Quinty

• 02 September 2014 - 12:34

Karen:

Hey boys! Leuk om te lezen! Have fun xxx

• 02 September 2014 - 22:38

Sander K:

Hi Guys! Leuk om te lezen dat het goed gaat, na ja op het weer na! Btw , Steve is toch dol op water.... X S&R